2011. augusztus 28., vasárnap

Gentoo blog

Megfogadtam, hogy ebben a blogban leírok mindent, amivel épp aktuálisan foglalkozok, szóval úgy döntöttem, most behozom a lemaradást, és visszamenőleg is kipostolok pár dolgot. Először is azt, amivel a múlt héten elég sok időt eltöltöttem.
Indítottam ugyanis egy külön blogot, amiben egy gentoo linux rendszer születését és fejlődését követem nyomon (megtaláljátok a blogjaim közt). A régi laptopomra telepítem fel, amin már van egy debian is, de csak azért, hogy amíg a gentoo nincs kész, tudjam azért használni valamire. A múlt héten egy fontos mérföldkőhöz jutottam a gentoo-val: sikerült feltelepíteni. A telepítés részletes menetét persze kiposztoltam, nem csak a blogpost-os blogomba, hanem két másik oldalra is, ahol szintén vezetek blogot (repostolom őket), ezek pedig a logout, és az androbit.
Miután kiment a leírás első része, mindkét oldalon megkért az admin, hogy rakjam ki teljes értékű cikként az oldalra. Ezt akkor elutasítottam, előbb megírtam a második részt is, és úgy együtt lett publikálva mindkét oldalon. Az Androbit kevésbé ismert, de kizárólag informatikai portál, a logout pedig a PH lapcsalád tagja, inkább közösségi portál, de a számtech szakmai cikkeken van főleg a hangsúly. Büszke vagyok rá, hogy mindkét oldalon címlapos írás lett a cikkből. Itt vannak a linkek ha valakit érdekel:
Logout
Androbit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése